Σελίδες

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

«Be happy»: Το οφείλεις στα παιδιά σου

By  

Τις καμπάνιες της Dove για την πραγματική ομορφιά τις απολαμβάνω ιδιαίτερα και για αυτό τους τελευταίους μήνες έχω δημοσιεύσει στο blog μου όχι ένα αλλά δύο από τα εξαιρετικά της βιντεάκια. Αυτό δεν έγινε στα πλαίσια κάποιας συνεργασίας με την εταιρεία, απλά μου άρεσαν και ήθελα να τα μοιραστώ.
Σήμερα έπεσα πάνω το τελευταίο της βιντεάκι με τίτλο «Legacy». Πάτησα play να το δω, αλλά σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να είναι κάτι πολύ ξεχωριστό για να ανεβάσω και πάλι βίντεο της ίδιας θεματολογίας στο blog μου. Και πράγματι μου άρεσε, αλλά λιγότερο από τα προηγούμενα οπότε δεν πληρούσε τις «αυστηρές προδιαγραφές δημοσίευσης» που είχα στο μυαλό μου.
dove-legacy
Το βίντεο παρ’ όλα αυτά μιλούσε για ένα πολύ σημαντικό θέμα. Μιλούσε για το πώς η εικόνα που έχουμε εμείς οι μαμάδες για τον εαυτό μας, επηρεάζει τις κόρες μας και την εικόνα που έχουν κι εκείνες για τον εαυτό τους.
Και ξαφνικά καθώς ξεδιπλώνονταν οι ομοιότητες μεταξύ μαμάδων και κορών στο βίντεο και άκουσα εκείνο το «Be Happy» στο 2.27 – τινάχτηκα. Πόσο δίκιο έχει… Το «Be happy», το να είμαστε δηλαδή ευτυχισμένες δεν είναι εγωιστικό. Είναι κάτι που οφείλουμε στα παιδιά μας. Αν είμαστε εμείς ευτυχισμένες, θα είναι κι εκείνα ευτυχισμένα. Δεν είναι φυσικά κάτι καινούργιο αυτό, δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξανακούσει ποτέ και πουθενά – συνέχεια το ακούμε. Αλλά να… καμιά φορά πρέπει να ακούσεις και να ξανακούσεις κάτι δεκάδες φορές και να βρίσκεσαι στην ανάλογη «φάση» για να λάβεις πραγματικά το μήνυμα και να πεις,«Ξέρεις κάτι; Πρέπει να δώσω προτεραιότητα και στη δική μου ευτυχία».  
Και αυτό το τίναγμα που ένιωσα εκείνη τη στιγμή, έδωσε μία θέση στο «Legacy» στο blog μου. Enjoy!
«Ο τρόπος που ένα κορίτσι αισθάνεται για την ομορφιά του ξεκινάει από το πώς αισθάνεσαι εσύ για τη δική σου. Τι κληρονομιά ομορφιάς θα αφήσεις;» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου