Σελίδες

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Επειδή είμαι γονιός…

Published Οκτωβρίου 18, 2015 by sofiaathanasiadou


1249-810x425


… Έχω το δικαίωμα να σου λέω τι θα κάνεις, χωρίς να σου δίνω εξηγήσεις. Έχω το δικαίωμα να σου βάζω τα όρια που θεωρώ εγώ σωστά, βάση της δικής μου υποκειμενικής κρίσης. Έχω το δικαίωμα να σου αντιμιλάω, χωρίς όμως αυτό να δίνει σε σένα το δικαίωμα να κάνεις αντίλογο. Μπορώ να καθορίζω την καθημερινότητά σου, να φτιάχνω το πρόγραμμά σου επειδή γνωρίζω καλύτερα από εσένα τις δυνατότητές σου, ξέρω τι είναι σωστό και τι όχι. Έχω περισσότερες εμπειρίες από εσένα γι’ αυτό έχω δίκιο σε ό, τι λέω, δεν μπορείς να με αμφισβητείς. Μπορώ να σε περιορίσω και να κάνω διακρίσεις βάση των δικών μου παγιωμένων πεποιθήσεων.
Επειδή…
ΕΓΩ ορίζω και γνωρίζω τι πρέπει να κάνεις, τι πρέπει να λες, πως πρέπει να συμπεριφέρεσαι, πως πρέπει να μιλάς, πως πρέπει να γελάς, να χαιρετάς, να κλαις και να φωνάζεις. Πώς πρέπει να ντύνεσαι, τι θα τρως εντός σπιτιού, εκτός σπιτιού, σε ποια σχολή θα περάσεις, τι δουλειά θα κάνεις όταν μεγαλώσεις, ποιους φίλους θα επιλέξεις, με ποιους θα κάνεις παρέα,ποια κοπέλα θα αγαπήσεις, σε ποια περιοχή θα μείνεις…
ενώ…
ΕΣΥ είσαι παιδί ακόμα και δεν μπορείς να εκφέρεις άποψη, δεν ξέρεις τι είναι καλό για το μέλλον σου. Είσαι παιδί ακόμα και δεν πρέπει να κάνεις τα ίδια λάθη με αυτά που έκανα εγώ. Είσαι παιδί ακόμα και πρέπει να έχεις μία ζωή χωρίς δυσκολίες.. Κι αν αντιμετωπίσεις, θα φροντίσω να είναι μικρές και ανώδυνες. Είσαι παιδί ακόμα και μπορώ να σε επηρεάσω όπως θέλω εγώ. Και να ξέρεις παιδί μου ο γονιός μόνο θετικά μπορεί να σε επηρεάσει..
Ο γονιός που νοιάζεται για το παιδί του και θέλει το καλό του. Ο γονιός που θα έκανε τα πάντα ακόμα κι ας μην είχε τη δυνατότητα… ακόμα κι αν ήξερε πως οι πράξεις του μπορεί να μην βρουν ανταπόκριση στο μέλλον.. Ο γονιός που κάνει ό, τι κάνει ανιδιοτελώς.
Γιατί αγαπημένο μου παιδί εγώ είμαι ο γονιός σου. Κι ο γονιός έχει πάντα δίκιο…!
Πηγή:animartists.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου